Filtros : "Kitano, Camila" Limpar


  • Source: e-Review of Tourism Research. Conference titles: ENTER 2015. Unidade: EACH

    Subjects: TURISMO, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, SOFTWARES (USO)

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CORRÊA, Cynthia Harumy Watanabe e KITANO, Camila. Gamification in tourism: analysis of Brazil Quest Game. e-Review of Tourism Research. College Station: Escola de Artes, Ciências e Humanidades, Universidade de São Paulo. Disponível em: http://3ws1wk1wkqsk36zmd6ocne81.wpengine.netdna-cdn.com/files/2015/02/SP05_MobileSession_Correa.pdf. Acesso em: 01 maio 2024. , 2015
    • APA

      Corrêa, C. H. W., & Kitano, C. (2015). Gamification in tourism: analysis of Brazil Quest Game. e-Review of Tourism Research. College Station: Escola de Artes, Ciências e Humanidades, Universidade de São Paulo. Recuperado de http://3ws1wk1wkqsk36zmd6ocne81.wpengine.netdna-cdn.com/files/2015/02/SP05_MobileSession_Correa.pdf
    • NLM

      Corrêa CHW, Kitano C. Gamification in tourism: analysis of Brazil Quest Game [Internet]. e-Review of Tourism Research. 2015 ; 6 1-5.[citado 2024 maio 01 ] Available from: http://3ws1wk1wkqsk36zmd6ocne81.wpengine.netdna-cdn.com/files/2015/02/SP05_MobileSession_Correa.pdf
    • Vancouver

      Corrêa CHW, Kitano C. Gamification in tourism: analysis of Brazil Quest Game [Internet]. e-Review of Tourism Research. 2015 ; 6 1-5.[citado 2024 maio 01 ] Available from: http://3ws1wk1wkqsk36zmd6ocne81.wpengine.netdna-cdn.com/files/2015/02/SP05_MobileSession_Correa.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024